Peppiga vänner är guld värt!

Jo, jag är ju rätt så gravid.
B4 (smeknamnet som kollegans barn gett krypet) beräknas att anlända på själva nyårsafton.
So far so good, så mår den blivande morsan mest himla bra.
Litet tjocksåklart och en och annan småskavank såsom det direkt hälsosamma att inte kunna pressa kroppen så mycket utan att helt enkelt däcka.
Vilket kan vara bra när man som jag lider av direkt dumhet och ohälsosamt tjockt pannben i bland…
Hur som. Så har jag pausat från core passen, men iglar mig fast i Combaten så länge det går!
I dag funderade jag ärligt på hur länge jag egentligen ska köra, tills jag fick pepp av två underbara kollegor och kände mig mer som en amazon än den barbamamma jag faktiskt ser ut som.
Att ha grymt fina kollegor är faktiskt värt precis hur mycket som helst!

Lämna en kommentar