Höst.

Min tvåveckors semester är slut.
Den sista av dem tillbringades på vårt älskade Mallorca.
Mallis var inte lika kärleksfullt mot oss, och bjöd på nästan alla väder utom strålande sol.

Sisådär kul efter en lång jobbsommar.
Söndag, tillbaka i vardagen, längtar ett uns till jobbet där mina fina arbetskamrater påstår att de saknar mig, och jag saknar dem!

Tidig uppstigning i dag för att skjutsa mannen till Falun där han ska utbilda nya stridssjukvårdare. Han trivs i sina gröna kläder, och det gillar jag fast det är skittrist att ha honom borta långa perioder.
Fyndade ett par Nike med lite mer dämpning att ha och jobba i, styrde Subarun mot Mora igen där vi efter lite veckohandling (jag lyckades planera mat! Finally!!!) åkte hem och kraschade på soffan.

Veckans matlådor fixade, söndagsfilm på tv och snart dags att gå och sussa.
Det är alltid härligt att resa bort, men ingen däng är bättre än vår egen.
Så är det jämt!

20130901-212252.jpg

20130901-212219.jpg

20130901-212235.jpg

20130901-212259.jpg

Lämna en kommentar